Toimitus ja palautus

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Toimitustavat ja -kulut

Nuppusilla tuotteiden toimitukseen käytetään Postin ja Matkahuollon palveluita. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Suomen rajojen sisällä Matkahuollon ja Postin paketin hinta on 4,90€. Voit myös valita Postin kotiinkuljetuksen, jonka hinta on 12,90€. Ahvenanmaalle postituksen hinta on 12,90 €. Nuppuset ovat verorajanumerolla varustettu yritys, jolloin Yritys tekee Ahvenanmaan postitusten tulli- ja veroilmoitukset.

Suomen rajojen sisällä yli 65 € tilauksiin kuuluu ilmainen postitus. Etu ei koske tilauksia Ahvenanmaalle.

Toimitus saapuu asiakkaan valitsemaan Postin noutopisteeseen tai tilauksen yhteydessä annetun toimitusosoitteen lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen. Paketin toimittaja lähettää annettuun matkapuhelinnumeroon ja/tai sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin, kun tuote on noudettavissa.

Tuotteen toimitukseen menee n. 2–3 arkipäivää. Kiireellisinä aikoina toimitukseen menee enintään 10 arkipäivää.

Nuppuset pidättää oikeuden käyttää kirjepostitusta, jos paketin koko sen sallii.

Käytämme tuotteiden postitukseen 80 % kierrätetystä muovista valmistettuja postitus materiaaleja.


Tilauksen peruuttaminen

Mikäli haluat peruttaa tilauksen tai tilauksen noutaminen estyy, olethan asiasta yhteydessä heti Nuppusten asiakaspalveluun info@nuppuset.fi.

Peruutuksesta koituva hyvitys tehdään samalle maksutavalle, jolla ostos on tehty. Nuppusilla on oikeus periä korvausta, mikäli tuotetta on käytetty, se on vahingoittunut tai kulunut. Korvauksen osuus vastaa tuotteen arvonalenemaa vastaava osuus.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme toimituskustannukset.

Tuotteen palautus

Mikäli haluat palauttaa tilauksen tai osan tilatuista tuotteista, olethan asiasta yhteydessä Nuppusten asiakaspalveluun info@nuppuset.fi 14 vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta.

Otsikoi sähköposti “Palautus + tilausnumero”. Kirjoita viestikenttään omat yhteystietosi (nimi ja sähköpostiosoite) ja palautettavien tuotteiden tiedot sekä tuotenumerot. Tuotenumerot löytyvät paketin mukana tulevasta paperisesta kuitista.

Lähetämme sinulle sähköpostitse tarkemmat ohjeet tuotteiden postittamiseen. Huomioithan, että asiakas vastaa tuotteiden palautuskustannuksista. Postitus tulee tehdä seuraavan 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksen lähettämisestä.

Vaatteet tulee paketoida niin, ettei paketti vahingossa avaudu toimituksen aikana. Paketin tulee olla tiivis, jottei sisäpuolelle pääse mitään, mikä voisi tuotteita vahingoittaa. Postitus automaattien lokerot ovat usein syviä ja matalia, joten kannattaa muotoilla paketti tavaran toimittajien pakettikokojen mukaisesti. Tuotteet voi palauttaa niiden alkuperäisessä pakkauksessa tai vastaavassa, joka suojaa tuotteita. Mikäli pakkaat tuotteet alkuperäiseen pakkaukseen, muista poistaa tai peittää alkuperäinen osoitekortti.